St1

St1 driver Shell-stasjonene i Norge og har inngått en treårig avtale med Røde Kors med det formål å ha en årlig påskekampanje på stasjonene.

St1 er et energiselskap med visjon om å være ledende på produksjon og salg av CO2-bevisst energi.

Kvikk Lunsj + Solo = Røde Kors

Påskekampanjen Kvikk Lunsj + Solo = Røde Kors går i korte trekk ut på at Shell-stasjoner over hele landet tilbyr en god pakkepris på Kvikk Lunsj og Solo, og fem kroner pr salg går til inntekt for Røde Kors Hjelpekorps.

Ansatte ved Shell Ulsteinvik og en gjeng fra Sørøyane Røde Kors er samlet til lagbilde og kampanjestart. Fra venstre bak ser vi William Kvalsund, Alexander Skar, Oddvar Gjerde, John Birger Våge og Åsa Østervall. Fremme ser vi Steffen Nygård, Olai Kelly Hoddevik Kobbenes og daglig leder ved Shell Ulsteinvik, Stian Runne Brandal. Foto: Ole-Ottar Karlsen Høgstavoll.

Røde Kors gjør en fantastisk jobb og bidrar blant annet i henteoppdrag og søk etter savnede personer i påskefjellet. Dette ønsker vi å støtte oppunder.

Camilla Ihle Christiansen, kategorisjef for kioskvarer i Shell

- Kampanjen Kvikk Lunsj + Solo = Røde Kors bidrar ikke bare til økt synlighet rundt Røde Kors i påsken, men utgjør også en viktig innsamlingsmulighet for Røde Kors Hjelpekorps, sier Øistein Mjærum, kommunikasjons- og markedsdirektør i Røde Kors. Vi setter stor pris på denne muligheten og ønsker å takke alle som bidrar ved å kjøpe dette pakketilbudet på Shell-stasjoner.