gjensidige Vis bildetekst
Gjensidigegården blir det nye lokalet for administrasjonen til Bergen Røde Kors og Bergen Røde Kors Hjelpekorps denne våren. Vi skal avholde årsmøtet her, og adressen er Sandviksbodene 66. Velkommen!

Velkommen til Årsmøte i Bergen Røde Kors 2024

Årsmøtet vil bli avholdt i Gjensidigegården 25. april 2024 klokken 17-19. Adressen er Sandviksbodene 66. Meld deg på til bergen@redcross.no

På denne siden vil du finne alle årsmøtepapirene. Vi har samlet handlingsplaner, styrets årsberetning, konsernregnskap, revisorberetning, budsjett, rapporten til kontrollkomiteen og informasjon om valg i ett dokument, som vi har kalt «Årsmøtedokumentet 2024». Dette kan du laste ned og lese. Du kan også printe det ut, dersom du ønsker det.

I tillegg finner du årsrapporten til Bergen Røde Kors tilgjengelig for nedlasting. Denne inneholder informasjon om alle aktivitetene våre i 2023. Årsoppsummeringene til Røde Kors-ambulansen og Røde Kors-båten «Bjørgvin», som Bergen Røde Kors er medeier av, kan du også lese i denne årsrapporten.

Årsrapporten til Bergen Røde Kors Hjelpekorps og årsrapporten til Bergen Røde Kors Sykehjem er også tilgjengelige for nedlasting på denne siden.

Vi ønsker alle medlemmer i Bergen Røde Kors hjertelig velkommen til årsmøtet, og byr på enkel bevertning, hyggelige samtaler, bred informasjon om arbeidet til Røde Kors i Bergen, anledning til å kikke på de nye lokalene til Bergen Røde Kors og selvfølgelig god stemning.

Påmelding: Meld deg på til bergen@redcross.no

Vel møtt!

Årsmøtepapirer

Tidligere har vi lagt årsrapportene inn i selve årsmøtedokumentet. Dette skaper et svært stort dokument, som er tungt for nedlasting og uoversiktlig. Vi har derfor delt alt du trenger å vite til årsmøtet opp, slik at du lettere skal finne den informasjonen du ønsker.

Last ned, les på nett og/eller print ut her: