Tre personer ser i kamera

Apriil Reklame Oslo

Apriil Reklame Oslo har vært samarbeidspartner med Røde Kors siden januar 2023.

Apriil Reklame er opptatt av å ta aktivt samfunnsansvar gjennom å bidra med kompetanse om kampanje og reklame til Røde Kors’ arbeid. 

Apriil Reklame Oslo og Røde Kors

  • Bransje: Reklame
  • Inngått partnerskap: 2023
  • Form for partnerskap: Gratis tjeneste
  • Støtten går til: Kampanjearbeid

Dette samarbeidet er spesielt viktig for oss, og alle hos oss gleder seg. Vi har fra dag en sagt at ideelt arbeide skal være en sentral komponent i vårt daglige arbeide. Det gir oss energi når vi ser at våre løsninger kan bidra til å skape en reell forskjell.

Byråleder Christian Raae, Apriil Reklame Oslo

Apriil Reklame Oslo skaper kommunikasjon som engasjerer, skaper følelser og motiverer til ønsket handling hos de rette menneskene.

Vi er svært glade for å ha fått med oss Apriil Reklame Oslo som vår nye samarbeidspartner og som vil bistå oss med relevant og viktig markedskommunikasjon og kampanjer. Vi ser frem til dette samarbeidet og har stor tro på at det vil hjelpe oss i nå ut med viktige budskap for å øke våre humanitære aktiviteter nasjonalt og internasjonalt.

Markedssjef Næringsliv og samfunnsansvar i Røde Kors, Grete Thorsen
Apriil Reklame Oslo og Røde Kors
Apriil Reklame Oslo og Røde Kors

Samarbeidet gir Røde Kors en mulighet til å spisse sitt budskap, og med det engasjere flere i det humanitære arbeidet. Å nå ut med sitt budskap er viktig for alle aktører, og spesielt for hjelpeorganisasjoner. Røde Kors er avhengig av gode støttespillere for å få videreført sitt arbeid for de som trenger det mest.

Dette er utrolig spennende for oss. Røde Kors jobber med komplekse, interessante og ikke minst viktige strategiske og kreative utfordringer. Det er med en god porsjon ydmykhet vi tar fatt på en slik oppgave.

Strategidirektør Einar Rustad Nilssen, Apriil Reklame Oslo