UNGDOMSHUSET VÅRT: Velkommen til Fellesverket i Strandgaten 90-92, også kjent som Gågaten. Vis bildetekst
Christina og Carina i Røde Kors ønsker velkommen til Fellesverket i Bergen.

Velkommen til Årsmøte i Bergen Røde Kors 2023

Årsmøtet vil bli avholdt på Fellesverket 20. april 2023 klokken 17-19. Adressen er Strandgaten 90-92, også kjent som Gågaten.

På denne siden finner du alle årsmøtepapirene. Vi har samlet handlingsplaner, styrets årsberetning, konsernregnskap, revisorberetning, budsjett, rapporten til kontrollkomiteen og informasjon om valg i ett dokument, som vi har kalt «Årsmøtedokumentet». Dette kan du laste ned og lese under. Du kan også printe det ut, dersom du ønsker det.

I tillegg finner du årsrapporten til Bergen Røde Kors tilgjengelig for nedlasting under her. Denne inneholder informasjon om alle aktivitetene våre i 2022. Årsoppsummeringene til Røde Kors-ambulansen og Røde Kors-båten «Bjørgvin» kan du også lese i denne årsrapporten.

Årsrapporten til Bergen Røde Kors Hjelpekorps, årsrapporten til Bergen Røde Kors Sykehjem og årsoppsummeringen til blodgruppen er også tilgjengelige for nedlasting under her.

Vi ønsker alle medlemmer i Bergen Røde Kors hjertelig velkommen til årsmøtet, og byr på enkel bevertning, hyggelige samtaler, bred informasjon om arbeidet til Røde Kors i Bergen, omvisning på Fellesverket og selvfølgelig god stemning.

Vel møtt!

Årsmøtepapirer

Tidligere har vi lagt årsrapportene inn i selve årsmøtedokumentet. Dette skaper et svært stort dokument, som er tungt for nedlasting og uoversiktlig. Vi har derfor delt alt du trenger å vite til årsmøtet opp, slik at du lettere skal finne den informasjonen du ønsker.

Last ned, les på nett og/eller print ut her: